مزایای داشتن یک اپلیکیشن موبایل

علوم کامپیوتر

مزایای داشتن یک اپلیکیشن موبایل

داشتن یک اپلیکیشن موبایل مزایای زیادی دارد. بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم. 

با افزایش سرعت پیشرفت تکنولوژی، انتظارات مصرف کنندگان نیز افزایش می یابد. برنامه های موبایل اغلب کانالی عالی برای برآورده کردن این انتظارات هستند

1.ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید
دهه گذشته  ، چشم انداز کسب و کار را به طور قابل توجهی تغییر داده است. صاحبان مشاغل در حال حاضر به شدت به فناوری برای شروع و تکمیل معاملات با مصرف کنندگان متکی هستند.
برنامه های موبایل یکی از عناصر اصلی فناوری مدرن هستند که به طور مداوم نحوه خرید و برآوردن نیازهای مصرف کنندگان را تغییر می دهند.
با افزایش سرعت پیشرفت تکنولوژی، انتظارات مصرف کنندگان نیز افزایش می یابد. برنامه های موبایل اغلب کانالی عالی برای برآورده کردن این انتظارات هستند.
برای مثال، یکی از انواع کسب‌وکارهای کلیدی که بیشترین سود را از استفاده اپلیکیشن‌های موبایل می‌برد، خرید خرده‌فروشی است.
با استفاده از تلفن همراه، مطمئناً کالاها و خدمات خود را در دسترس تر و استفاده آسان تر می کنید. رفتار مصرف‌کننده مدرن، راحتی را در اولویت قرار می‌دهد و اپلیکیشن‌ها آن را در دسترس مشتری قرار می‌دهند.
مشتریان علاوه بر امکان جستجوی محصولات و همچنین ایجاد و ردیابی سفارش‌ها از اتاق‌هایشان، از تجربه شخصی‌سازی شده تلفن همراه نیز برای تصمیم‌گیری سریع‌تر و آگاهانه‌تر برای خرید استفاده می‌کنند.
این روند از مطالعه ای مشهود است که نشان داد بیش از نیمی از کاربران اپلیکیشن های موبایل برای رفع نیازهای خرید خود به این اپلیکیشن ها متکی هستند.
به طور مشابه، چندین عنصر دیگر وجود دارد که می توانید به برنامه تلفن همراه خود اضافه کنید که مشتریان شما دوست دارند!
از سیستم مدیریت شکایات گرفته تا فرم‌های ثبت نام آنلاین و بهبود کاربری هوشمند مبتنی بر داده، تقریباً هیچ محدودیتی برای مقدار ارزشی که می‌توانید ارائه دهید وجود ندارد.
2.یک برند قوی تر بسازید

هر چه ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید، علاقه بیشتری به برند شما ایجاد می کنند. با این حال، دستیابی به یک تجربه عمیق از برند بدون تلاش های عمدی برندسازی غیرممکن است.

اینجا جایی است که برنامه های تلفن همراه مارک دار وارد می شوند.

بیش از گزینه‌های بازاریابی برند قدیمی مانند تلویزیون یا تبلیغات در فضای باز، اپلیکیشن‌های برند در سال‌های اخیر بسیار موثر بوده‌اند. آژانس‌های بازاریابی از برنامه‌های تلفن همراه برای تقویت آگاهی از برند و حفظ یک رابطه شکوفا با مصرف‌کنندگان خود استفاده می‌کنند.

دستگاه های تلفن همراه در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند و زمان استفاده زیادی را مشاهده می کنیم. صاحبان برنامه می توانند از این کانال به نفع برند خود استفاده کنند. هر چه عناصر برندسازی (لوگو، ترکیب رنگ و غیره) بیشتر در اپلیکیشن خود داشته باشید، تاثیر بهتری روی نتایج بازاریابی برند خود خواهید داشت.

حتی می‌توانید از داده‌های جمع‌آوری‌شده از این برنامه برای درک بهتر مخاطبان هدف و بهبود استراتژی بازاریابی برند خود استفاده کنید.

افراد مشهوری مانند جیمی الیور و دواین جانسون این را تشخیص می دهند. آنها دو نمونه خوب از بسیاری از کارشناسانی هستند که از برنامه های مارک دار برای افزایش قدرت برند خود استفاده می کنند.

اپلیکیشن Makeup Genius لورآل نیز از تجربه سفارشی سازی شده موبایل برای جذب مشتریان عمدتا جوان خود بهره می برد.

3. سریع و آسان با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

اگر چیزی وجود داشته باشد که رضایت مشتری را به شدت تحت تاثیر قرار دهد، این است که سریع و آسان اطلاعات در مورد یک کسب و کار در دسترس است.

در برخی مواقع، تفاوت عمده بین سرنخ و تبدیل، سرعت پاسخگویی پشتیبانی است.

اگر به دنبال ارائه بهترین سرعت ارتباطی ممکن به مشتریان خود هستید، یک برنامه تلفن همراه اختصاصی ممکن است حلقه مفقوده باشد.

برخلاف وب‌سایت‌ها و کانال‌های دیگر، یک برنامه تلفن همراه بسیار قابل اعتمادتر، شخصی‌شده‌تر و راحت‌تر است. با توجه به اینکه آنها می توانند با اطلاعات تماس خود وارد سیستم شوند، نیازی نیست که مشتریان نگران از دست دادن درخواست های پشتیبانی خود باشند.

به طور مشابه، کارمندان شما می توانند به راحتی به این اطلاعات نیز دسترسی داشته باشند. این به آنها کمک می کند تا سریعتر و بهتر به مشتریان خدمات ارائه دهند.

 

فراتر از پشتیبانی، اپلیکیشن های موبایل برای درخواست و جمع آوری بازخورد مشتریان عالی هستند.

در گذشته، کسب‌وکارها به نظرسنجی‌ها و داده‌های متعدد از منابع مختلف متکی بودند. با این حال، محتوای تلفن همراه امکان دستیابی به تمام بازخوردهای مورد نیاز خود را در یک مکان فراهم می کند.

به عنوان یک امتیاز، می توانید یک ویژگی پشتیبانی چت زنده را به برنامه خود اضافه کنید. این نه تنها رضایت مشتری را افزایش می دهد، بلکه باعث ایجاد تعامل نیز می شود.

اگر به درستی اجرا شود، پاسخ‌های تقریباً فوری از چت زنده درون برنامه‌ای می‌تواند تأثیر مثبت چشمگیری بر فروش و برند شما به طور کلی داشته باشد.

4. بهبود وفاداری مشتری

نرخ حفظ مشتری بالا جزء اصلی تقریباً هر کسب و کار موفقی است. اغلب ممکن است با ارائه ارزش زیادی به مشتریان خود و اطمینان از اینکه آنها همیشه راضی هستند، نرخ نگهداری بالا را حفظ کنید.

با این حال، برنامه های وفاداری راه خوبی برای پیش بردن همه چیز هستند.

در حالی که اجرای یک برنامه وفاداری ایده خوبی است، صاحبان کسب و کار معمولاً علامتی را از دست می دهند و در نهایت برنامه ای را توسعه می دهند که به سختی به آن ملحق می شود.

برنامه های وفاداری در برنامه های تلفن همراه می توانند به شما در جلوگیری از این اشتباه رایج کمک کنند. در اینجا چند راه آسان برای ادغام یکپارچه برنامه های وفاداری در تجربه برنامه تلفن همراه آورده شده است:

به کاربران برنامه جوایز فوری ارائه دهید. در میان بسیاری از گزینه های دیگر، می توانید یک سیستم امتیاز (بازگشت نقدی) را پیاده سازی کنید که به خریداران با درصد مشخصی از خریدشان پاداش می دهد. سپس می توانند از این امتیازها در خریدهای بعدی استفاده کنند.

به موقع توصیه های شخصی سازی شده محصول را ارائه دهید. این امر مستلزم مطالعه هوشمندانه جلسات کاربر است. سپس می توانید محصولات مربوطه را توصیه کنید که آنها را ادامه می دهد.

به اشتراک گذاری اجتماعی را تشویق کنید. از دکمه های رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا به کاربران برنامه خود انگیزه دهید تا تجربه خود را با برند شما به اشتراک بگذارند و آگاهی را گسترش دهند.

مشتریان وفادار نه تنها برای درآمدزایی مستقیم مفید هستند، بلکه به عنوان کانال های بازاریابی نیز عمل می کنند. آنها به افزایش جذب مشتری کمک می کنند.

5. در جایگاه خود یک مزیت رقابتی داشته باشید

در دنیای دیجیتال بازاریابی که ما امروز در آن زندگی می کنیم، همگامی با رقبا ممکن است یک کار بسیار دشوار باشد.

اگرچه عوامل زیادی برای پیگیری وجود دارد، یک اپلیکیشن موبایل مزیت رقابتی قابل توجهی به شما می دهد. تحقیقات در مورد نقش برنامه های تلفن همراه در شرکت ها نشان می دهد که.

به نظر می رسد رفتارهای دائماً در حال تغییر مصرف کنندگان عامل اصلی این امر باشد: تقاضا برای ارتباط فوری، افزایش اتکا به دستگاه های تلفن همراه.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، سرعت ارتباط برای رضایت مشتری حیاتی است.

در مقایسه با وب‌سایت‌های معمولی و سایر کانال‌ها، برنامه‌های تلفن همراه کار بهتری را انجام می‌دهند تا «نیاز به سرعت» مصرف‌کنندگان را برآورده کنند.

با در نظر گرفتن تعداد راه‌هایی که یک استراتژی کارآمد موبایلی جریان کار شما را بهبود می‌بخشد، تأثیر کلی آن بر درآمدزایی شما در نهایت آشکار خواهد شد.

این روزها، استفاده از موبایل ممکن است فراتر از داشتن یک مزیت رقابتی باشد. در برخی از صنایع، ممکن است برای همگام شدن با رقبا به آن نیاز داشته باشید.

6. رسیدن به سطح بالاتر تعامل با مشتری

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای افزایش وفاداری به برند و ایجاد درآمد، تمرکز بر سطح تعامل است.

اگر با موفقیت میزان تعامل مشتریان با برند خود را افزایش دهید، افزایش ارزش طول عمر مشتری، بازگشت سرمایه (ROI) و سایر معیارهای مهم را تجربه خواهید کرد.

0 نظر:

    نظر بدهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *