نرم افزار تحت وب چیست؟

علوم کامپیوتر

نرم افزار تحت وب چیست؟

نرم افزار های تحت وب روی هر پلتفرمی با مرورگر وب و اتصال به اینترنت کار می کند.

نرم افزار تحت وب

 

نرم افزارهای تحت وب چیست؟

نرم افزار مبتنی بر وب  نرم افزاری است که شما از طریق اینترنت با یک مرورگر وب استفاده می کنید. نیازی نیست چیزی را نصب کنید یا نرم افزاری دانلود کنید و یا نگران ارتقا باشید. اگر از برنامه ایمیل مبتنی بر وب مانند Gmail، Hotmail یا Yahoo Mail استفاده می کنید، در حال حاضر از نرم افزار مبتنی بر وب استفاده می کنید.

 

نرم افزارهای های وب ایمن تر هستند

با نرم افزارهای سنتی، کارمندان داده ها را روی لپ تاپ، درایوهای USB یا هارد دیسک های قابل حمل ذخیره می کنند و به نظر می رسد ایمن نیست. ممکن است لپ‌تاپی دزدیده شود  یا به ندرت از رایانه‌ها به درستی پشتیبان‌گیری نمی شود  و بعید است که همه ی دستگاه‌ها با آخرین امنیتی و به ‌روزرسانی‌ها به ‌روز باشند. وقتی از نرم‌افزار مبتنی بر وب ما استفاده می‌کنید، داده‌های شما بر روی سرورهای امن، همیشه به‌ روز شده و پشتیبان‌گیری شده ، روزانه در کلاس سازمانی در یک مرکز داده بسیار  پیشرفته و امن ذخیره می‌شوند.

 

همه چیز با هم در یک جا

یک مزیت کلیدی نرم افزارهای مبتنی بر وب این است که تمام داده های شما متمرکز و در هر زمان از طریق وب از هر رایانه ای قابل دسترس است. شما نمی توانید چیزی را در رایانه اشتباهی بگذارید زیرا همه چیز در یک مکان در وب ذخیره می شود. از هر جایی می توانید به آن دسترسی داشته باشید  البته ایمن و محافظت شده با رمز عبور.

 

روزانه به طور خودکار از اطلاعات شما نسخه شما  پشتیبان تهیه می شود

پشتیبان‌گیری‌ در مکان‌های مختلف برای افزونگی بیشتر ذخیره می‌شوند. می توانید بگویید بک آپ های دارای پشتیبان هستند. هرگز داده های کسی را از دست  نمی رود .

 

اطلاعات شما در جای امن و مطمئن نگهداری میشود

سرورهای پیشرفته و کد گذاری شده و با قفل های بیومتریک و نظارت  شبانه روزی محافظت می شود. نرم افزار و زیرساخت به طور مرتب با آخرین وصله های امنیتی به روز می شود. ترافیک شبکه در پشت فایروال کلاس سازمانی جریان دارد تا داده های شما را ایمن نگه دارد.

 

شما همیشه از جدیدترین و بهترین ها استفاده می کنید.

برخلاف نرم افزارهای سنتی که از شما می خواهند به روز رسانی ها را خودتان دانلود و نصب کنید، نرم  افزار های تحت وب به طور خودکار به روز می شوند. هر زمان که از نرم افزار های تحت وب استفاده می کنید، همیشه از آخرین و بهترین نسخه استفاده می کنید.

 

هیچ چیزی برای نصب وجود ندارد

با نرم افزار های تحت وب چیزی برای دانلود یا نصب وجود ندارد. فقط با مرورگر وب که از قبل دارید (اینترنت اکسپلورر، سافاری ، فایرفاکس یا کروم ) وارد شوید. این دقیقاً مانند برنامه ایمیل مبتنی بر وب شما است.

 

با همه چیز سازگار است

نرم افزارها  قبلاً فقط برای پلتفرم های خاصی در دسترس بوده . نرم افزار ویندوز، نرم افزار مک و غیره وجود داشت. نرم افزار های تحت وب روی هر پلتفرمی با مرورگر وب و اتصال به اینترنت کار می کند. مک، ویندوز، لینوکس همگی پشتیبانی می شوند.

 

همه افراد مورد اعتماد شما به داده ها دسترسی دارند

از آنجایی که هرکسی میتواند با آن کار کند میتواند به یک حساب وارد می شود، شما یک پایگاه داده واحدی  دارید که همه چیز را در یک مکاننگهداری میکنید . دیگر نگران این نباشید که چه کسی آخرین اطلاعات را دارد ، همه آن اطلاعات را دارند.

 

می توانید از خانه، محل کار یا درهر جایی که هستید کار کنید.

وقتی از نرم افزارهای تحت  وب استفاده می کنید دفتر شما همه جا است. در محل کار، در خانه، در مهمانی، در دفتر مشتری، حتی در تلفن همراه شما. داده های شما در هر جایی با دسترسی به اینترنت قابل دسترسی است.

0 نظر:

    نظر بدهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *