10 مزیت برتر داشتن یک وب سایت

علوم کامپیوتر

10 مزیت برتر داشتن یک وب سایت

امروزه داشتن یک وب سایت شرکتی به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تلفن حیاتی است. تحقیقات نشان داده که 6/10 مشتریان از برندها انتظار دارند که محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند.

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که آن را وارد دنیای آنلاین نکرده اید ، در اینجا 10 دلیل وجود دارد که شما را متعجب می‌کند که چرا زودتر این کار را انجام دهید.

وب‌سایت‌ها، به طور کلی، راه‌ بسیار خوبی برای ارائه مکانی هستند که بتوان به سرمایه‌گذاران بالقوه مراجعه کرد.

1-حضور انلاین

داشتن یک وب سایت این امکان را به مشتریان میدهد تا همیشه در هر زمان و هر مکان از محصولات شما دیدن کنند.

حتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما به یافتن و ایمن سازی مشتریان جدید ادامه می دهد.

این به کاربران احساس راحتی می دهد چون آنها می توانند به راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

اگر در وب سایت خود فعال نداشته باشید رقبای شما از زمان و موقعیت استفاده میکنند و شما مشتریان یا کاربران خود را از دست میدهید.

 

 

2-تبادل اطلاعات

در ساده ترین حالت، یک وب سایت یک راه سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند.

شما می‌توانید ساعات کاری خودتان را فهرست بندی کنید، اطلاعات تماس، تصاویر مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم‌های تماس برای تسهیل درخواست‌های مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید.

حتی می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی در مورد محصولات برند تان  بارگذاری کنید تا مشتریان خود را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه تبلیغ کنید.

 

3-مورد اعتماد

در دنیای مدرن امروزی، این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی حضور آنلاین داشته باشد.

مشتریان بالقوه به احتمال زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد اعتمان نخواهند کرد و همین را می توان در مورد نداشتن وب سایت نیز گفت.

اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد کسب و کار شما با مشتریان و پاسخ دادن به سوالات آنها است.

علاوه بر این، داشتن یک وب‌سایت با کیفیت خوب و استفاده آسان از آن باعث می‌شود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند، زیرا تصور می‌کنند می‌توانند تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینه‌های کسب‌وکار شما داشته باشند.

 

 

4-کاهش هزینه ها

علاوه بر نمایش اطلاعات به سادگی، می‌توانید از وب‌سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف‌کنندگان نیز استفاده کنید، همچنین این کار باعث میشود هزینه های شما کمتر شود مانند (دستمزد کارکنان، اجاره، خدمات آب و برق) را از بین ببرد.

حذف این سربارها همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را کاهش دهید و به کسب و کار خود مزیت رقابتی واقعی بدهد.

خبری دارید که اگربخواهید با همکاران اطلاعاتی به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهمی دارید که توسط مدیریت قابل دسترسی باشد؟

داشتن یک وب سایت داخلی می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند زیرا هر چیزی که نیاز دارید در یک جا است و در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت.

 

5-نداشتن محدودیت و مرزی

از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است، هر کسی از هر کشوری می تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل، اکنون یک مشتری بالقوه است.

 

6-بینش مصرف کننده

ابزارهای تحلیلی به شما این امکان را می‌دهند که ببینید

مشتری معمولی شما چه کسی است، چگونه شما را پیدا کرده ، چه چیزی را دوست دارد و کسب و کار خود را برای به حداکثر رساندن خرید از طریق سایت خود تطبیق دهید.

طیف متنوعی از داده‌های موجود همچنین می‌تواند به شما در درک بهتر نحوه تأثیر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بر برند شما کمک کند و حتی می‌تواند فرصت‌هایی را برای تغییر جنبه‌های آفلاین کسب‌وکارتان مانند زمان افتتاح شعب، تبلیغات و محدوده محصولات برجسته کند.

 

7-تبلیغات

ابزارهایی مانند گوگل یا تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش های تبلیغات آفلاین سنتی به مشتریان دسترسی پیدا کنید.

سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد . بهتراست اولین شرکتی باشید که یک مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات خاص به صورت آنلاین می بیند و از صفحه تماس وب سایت یا از ویژگی های تجارت الکترونیکی شما استفاده میکند  تا خرید یک محصول یا یافتن یک فروشگاه خرده فروشی را آسان تر از همیشه کنید.

 

8-رقابت

اگر وب‌سایتی ندارید، به احتمال زیاد رقیب شما یک وب سایت خواهد ساخت ، این بدان معناست که شما مشتری جدید خود را از دست خواهید داد. بسیار مهم است که هیچ فرصتی از دست ندهید.

 

9-خدمات مشتری آنلاین

وب سایت ها راه آسان تری برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می دهند. با ارائه پاسخ به سوالات متداول در بخش پرسش‌های متداول ، می‌توانید هزینه‌های خدمات مشتری را کاهش دهید و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه دهید. همچنین مشتریان می توانند فوراً پاسخ دریافت کنند و باعث صرفه جویی در زمان می شود که به تشویق روابط مثبت مشتری در دراز مدت کمک می کند. این می تواند برای شما مفید باشد، تمام بازخوردهای مثبت را می توان در یک گواهی بارگذاری کنید.

 

10-فرصت رشد

وب‌سایت‌ها، به طور کلی، راه‌ بسیار خوبی برای ارائه مکانی هستند که بتوان به سرمایه‌گذاران بالقوه مراجعه کرد. این نشان می دهد که شرکت شما در مورد چه چیزی است، چه چیزی به دست آورده است و چه چیزی می تواند در آینده به دست آورد.

 

 

اگر به دنبال ساخت اولین وب سایت خود هستید ، ما خوشحال میشویم که به شما کمک کنیم!

0 نظر:

    نظر بدهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *